اگر دوست دارین براتون طرز تهیه مربایی و برنجی رو هم بزارم
مرسی که وقت گذاشتی تایپ کردی ولی الان هیچکس دست و دلش به پخت شیرینی نمیره خصوصا تو شهرهای مثل تهران که هر لحظه صدای انفجار. و ناامیدی بلند میشه
نکته اگر آرد برنج ندارید آرد قنادی بریزید ولی حتما آرد نخودی باید بریزید
نوش جان زمانش چقد باشه گلم
عزیزم توی تاپیک های قبلت دیدم نون قندی پختی، میشه هر وقت تونستی دستور تهیه اونم بذاری؟ دستت درد نکنه
عالی نوش جان 😋
میشه به جای روغن جامد،کره استفاده کرد؟
دستت درد نکنه
بازم بذار
مرسییی
لطفا پاک نکن بمونه تهران اروم شد برگشتیم خونمون درست کنیم🥲
این شیرینی پفکی اره
نکته بعد که از فر در آوردین دست نزنین بزارین خودشو بگیره شیرینی بسیار خوشمزه ای هست تو دهن اب میشه
مرسی گلم
🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.