۴ پاسخ

من. دوبار. شدم. دیگه نشدم ت. الآن تست. زدم خبری نبود همش تو. استرس دکتر. گفت. عادی. بخاطر شیر. هی بعضی تا. دو سال. ک شیر. بدن نمیشن

هم استرس همم چون شیر خودت میدی تاثیر داره منم یبار 2 تا سیکل بعد زایمان پریود نشدم همشم استرس داشتم بدتر میشد

منم یکم درد داشتم
شاید میخوای پریود شی

شاید توراهی داری🫠🫠🫠

سوال های مرتبط

مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی
مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی