۱۴ پاسخ

کی بود میگفت موشکاشون تموم شده🙄😑😁

موج‌جدیدش با ۸۰جنگنده قراره حمله کنه

واااای من گلستانم خدای من هیچ درکی از اوضاع ندارم ولی اگر میبودم سکته میکردم

وای وای وای خدایا همچیمون نابود شد چرا این بی شرفا تسلیم نمیشن

پالایشگاه

پالایشگاه نفت رو زدن می‌دونی چقد باعث انفجار و آتش میشه؟؟ نفت بشدت بده

انبار نفت دم خونه مارو زدن من خونه نیستم ولی میدونم خیلی اوضاع بده😭

خدا پشت پناهتون باشه

انبازنفت و پالایشگاه زدن نور اونه همش انفجار رخ میده😭😭

من تو خیابون یه همچین صحنه ای رو امشب دیدم بچه به بغل فرار کردم فکر کردم الان همه جا منفجر میشه زیر ساخت ها رو زدن تو شهرری...فکر میکنم سعادت آباد سمت پیروزی

کل آسمون کرج قرمز شد حدود۶ تا موشک زد شاید بیشتر میگن دانشگاه و پادگان وانبار نفت وزده

حتما یه جارو زدن اتیش رفته تو اسمون دقیقا تواصفهان همچین صحنه ای دیدم

خدا کمکتون کنه خیلی سخته

یا ابالفضل

سوال های مرتبط