اصفهانیا خوبید؟؟؟

۱۰ پاسخ

عاااااااااااالییییییی😬😬😬😬😬

شخم زدن

ن دارم میمیرم از دلهره

نه خوب نیستم خونمون خراب کردن هی دارن میزنن خسته شدم‌

عالی تر از این نمیشه هروز‌ صبح با استرس بیدار میشیم

ساعت۸ ترکوند اصفهانُ وحشتناک بود

ن نیست فعلا

نترس
یجا بخواب با کوچولوت ک نزدیک شیشه نباشید کنارت باشه
پرده داره بکشید

عاللللیییی

خوب عزیزم

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان آرات مامان آرات ۱۱ ماهگی