۶ پاسخ

بده بابا من میدم هیچی نمیشه

پستونک خوبه کمکیه من میدم

پستونک ارتباطی به سینه نگرفتن نداره تا جایی که میدونم ، شیشه شیر ندی سینه رو ول نمیکنه

من ميدم عاليه جونم راحته واقعا

بده بابا الان دیر هم اقدام کردی شاید نگیره اصلا

من که میدم سینه ام راحت میگیره

سوال های مرتبط