به این تب سنج ها باید نیم اضافه کنی یعنی الان این ۳۷/۲ هست
۳۷ به بالا تبه
۳۷ /۵تب میشه عزیزم به این دماسنج جیوه ای ها هم باید نیم اضافه کنی
۳۷ به بالا باید پاشویه کنی و لباسش رو کم کنی ۳۸ به بالا تب بر بدی
الان خوبه اتاق رو خنک کن سرو صورتش رو بشور با اب ولرم
نه خوبه
بچه های منم بدنشون داغه ولی خداروشکر به ۳۷ نرسیدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.