خانما پسرم تب داره حس میکنم داغه

تصویر
۵ پاسخ

به این تب سنج ها باید نیم اضافه کنی یعنی الان این ۳۷/۲ هست

۳۷ به بالا تبه

۳۷ /۵تب میشه عزیزم به این دماسنج جیوه ای ها هم باید نیم اضافه کنی

۳۷ به بالا باید پاشویه کنی و لباسش رو کم کنی ۳۸ به بالا تب بر بدی
الان خوبه اتاق رو خنک کن سرو صورتش رو بشور با اب ولرم

نه خوبه
بچه های منم بدنشون داغه ولی خداروشکر به ۳۷ نرسیدن

سوال های مرتبط

مامان مهدیار💙👑 مامان مهدیار💙👑 ۱۰ ماهگی
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۱۴ ماهگی
مامان پسر کوچولو مامان پسر کوچولو ۲ ماهگی