۷ پاسخ

۳۶که تب حساب نمیشه

محیط بچه رو خنک کن ، اگر لباس اضافه تنش کردی در بیار مجدد اندازه بگیر، فکر نکنم تب باشه

نه بالای ۳۷ونیم تب حساب میشه
البته چک کن دماسنجت درست کار کنه

نه اگه بالای ۳۸ باشه تب حساب میشه

نه تب نیست

نه.

زیر بغل ۳۷ باشه تب حساب میشه

سوال های مرتبط

مامان محمد آراد مامان محمد آراد ۴ ماهگی
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۱۴ ماهگی
مامان پسر کوچولو مامان پسر کوچولو ۳ ماهگی
مامان ال ای 🐥🩷 مامان ال ای 🐥🩷 ۷ ماهگی