سلام خانما تب پسرم ۳۷هست گاهی هم ۳۶
این تب حساب میشه؟

۴ پاسخ

نه تب نیست

نه از ۳۷ونیم به بالا تبه

نه عزیزم دمای طبیعی بدنه.۳۸به بالا تبه.البته نوع تبسنجت و اینکه درست باشه هم مهمه ها چون شک کردی به تب داشتنش.ولی درکل سربه داغتره تا بدن

نه نرمال عالی

سوال های مرتبط

مامان مهسا مامان مهسا ۱۶ ماهگی
مامان رونیا♥️ مامان رونیا♥️ ۱۶ ماهگی
مامان نیل مامان نیل ۱۶ ماهگی
مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۹ ماهگی