سلام
37.5 تب حساب میشه ؟

۴ پاسخ

خیر اوکیه

زیر گردن یا زیر بغلش رو بگیر ./۵ اضافه کن میشه تبش

نرماله

نه اصلا

سوال های مرتبط

مامان امیر عباس مامان امیر عباس ۶ ماهگی
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۹ ماهگی
مامان 🤍دلارا🤍🐣 مامان 🤍دلارا🤍🐣 ۴ ماهگی
مامان آیین مامان آیین ۱۵ ماهگی
مامان رادمان مامان رادمان ۱۳ ماهگی
مامان یارا🎀 مامان یارا🎀 ۸ ماهگی