اهواز خیلی اروم بود ،،پوشک ،شیرخشک

۴ پاسخ

یه رازاصلانگیدآروم بودشهرمون چون تامیایم حرف میزنیم بدترمیشه من دقت کردم تامیام میگم آروم بودخداروشکریهوصداهامیادانفجارهم همین طورفقط دعاکنیم واعلام نکنیم انگارانرژی وبارمنفی زیاده

ایشالا که همه جا اینطور بشه واقعا دیگه دلامون تحمل عزا نداره

الهی همه شهر ها آروم بشه هیچ کس عزادار عزیزش نشه

شکر .شکر

سوال های مرتبط

مامان محمد جواد مامان محمد جواد ۳ سالگی