۷ پاسخ

موافق که نیستیم مگه اسکولیم موافق باشیم با ویرونی فعلا که اونا به ما حمله کردن و راهی جز قبول کردنش تا تموم بشه نداریم باید بسوزیمو بسازیم

منم موافق نیستم
ولی ما که جنگ شروع نکردیم اون کثافتا مثل سگ هار تو خاورمیانه هرروز گیر میدن به یه کشور
کل خاورمیانه نابود کردن حالا نوبت ایران
من میگم اگه قراره هروقت دلش خاست بیا بزنه همیشه تو استرس جنگ باشیم بهتره ایندفعه اینقد بزنن که اسراییلم به غلط کردن بیوفته دیکه نزنه
فقط یه چی هست من خیلی پشیمونم کاش به رهبر فحش نمیدادم تا اون بود خیالم راحت بود هیچی نمیشه
الان نمیدونم چی میخا بشه

موافق که نیستیم ولی شروع کننده هم نبودیم!
اونا هر دفعه با ترور دانشمندا و سران کشورمون شروع کردن
این سری هم که اول رهبرو زدن و یه مدرسه رو به خون کشیدن و دوباره ۴تا از سران کشتن...
الانم میگن باید کشورتون اونطوری که ما می خوایم تجزیه بشه....
الان دقيقا باید با چی موافق باشیم؟

موافق مگ خریم😐🤣ایشالله زودتر تموم شه اون پیر‌مرد کله زرد حمله کرد باید ببینم‌کی تموم میشه ایشالله زودتر تموم شده میگفتن‌ک‌میخان از سمت مشهد زمینی حمله کنن خدا بخیر کنه فقط

به هیچ وجه موافق نیستیم

مشکل کشور ما مشکل معیشته مشکل داخلیه هیچ ربطی به کسی نداره ولی مخالف کشته شدن اینایی ک زدن نیستم ولی راحت مردن

هیچی موافق نیستم
جنگ یعنی نابودی همه چیز

سوال های مرتبط