من با کار خونه خودکشی کردم قشنگ هممممه کار کردم تقریبا هیچی نمونده که تمیز نشده باشه
زنگ بزن کمک بیاد برات
یا کارگر بگیر
عزیزم کاری که شده. نفس عمیق بکش اگر داری ی قهوه نسکافه بخور. سرحال شی آرام آرام تا جایی که میتونی تمیز کن. منم هیچ کاری نکردم. بچم مریض بود وقت نکردم ولی تا جایی که توان داشته باشم کار میکنم.
والا همه همینیم .با بچه اصلا مرتب نمیمونه من اتاقامو تمیز کردم .حالو آشپزخونم مونده البته تو کارو تمیز کردم ولی به قول تو شلوغه هنوز همه جا باید مرتب کنم جارو برقی پایانی بکشم ولی مگه پسرم میزاره تا دم دسشویی هم باهام میاد
شوهرت نیست کمکبده؟ بچه نگه داره لااقل
پس من چکار کنم با دوتا بچه شیر به شیر که فرصت هیچ کاری رو بهم نمیدن
همه چی خوب تاوقتی ک داداشت نمیخاس بیاد افطار ناراحت نباش بچه رو بزار رو رورویک تلویزیون باز کن سروصداباشه حواسش پرت شه کاراتو بکن
دیگ دیره الان
خونه رو مرتب کن و یه گردگیری
جزئیات و بعدا انجام بده
افطاری هم شام و افطار همونی که برای خودتون درست میکنی و بیشتر کن
همین الان شروع کن مرتب کن
همش، وسه ساعت طول نمیکشه
کاش کمی زودتر شروع میکردی عزیزم
نباید همه کارارومیزاشتی واس روز اخر ولی خب بازم باید خیلی به خودت فشار بیاری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.