وای ن خیلی اذیت میکنه من ک تو این سنم اینم واقعا بخورم اذیتممم
من ک دادم
عزیزم این حتی برا آدم بزرگا خوب نیست زیاد
من دادم یک ده روز پیش
نه نده
من خودم میخورم از این بشدت تو گلوم اذیته و میسوزه
وای ندی من پسرم ۶ سالشه نمیزاریم بخوریم اینا واقعا خطرناکه
دل درد و نفخ میاره
بنظرم نده
هم گلو رو ممکنه به خارش بندازه و هم معده رو اذیت کنه
اره میشه داد
من دادم پسرم دوست داشت
نه نده ما با این سن میخوریم اذیت میشیم ممکنه حساسیت داشته باشه بچه اذیت شه
حساسیت زا هست
من دادم عزیزم
من یکم آبشو دادم
ندی بهتره من خودم با این سن میخورم حالم بد میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.