قطره پلارژین برای کیپ شدن بینی خوبه ؟

۲ پاسخ

نه واسه خلط و سرفه خوبه .بینی قطره و اسپری داره

اینو دکتر واسه سرما خوردگی داد به دخترم واسه کیپ شدن بینی قطره میدن

سوال های مرتبط

مامان دِلـانـا 😍🫀♥️ مامان دِلـانـا 😍🫀♥️ ۱۵ ماهگی
مامان ارسلان مامان ارسلان ۱۰ ماهگی
مامان آرسام و آراد مامان آرسام و آراد هفته سی‌وهفتم بارداری