۸ پاسخ

همونا رو بخور خوب میشه
یکم ظریفه ولی استرس نداشته باش
بستنی حلیم اجیل اینا برا وزن گیریشون عالیه

۳۱ و ۵ روز ۱۶۴۰ بود، من سرخود یک و نیم قوطی لیدی میل خوردم، هر روز بادوم گوشت بستنی و تخم مرغ آب پز و کره بادوم زمینی، طی ۲۵ روز خداروشکر ۸۴۰ گرم رفته بود بالا

نه خوبه دیگه دکترت چرا این کارو کرده . من هم ۱۸۰۰ بود دنیا اومدنی نزدیک ۴ کیلو بود ..... مگه میخواد چند کیلو باشه 🤨

منم وزن نی نی،34 هفته 1800
37 هفته باید سونو بدم سونو به احتمال زیاد گفت ختم بارداری میدیم 37 هفته

من پسربزرگم ۳۰هفته ۱کیلو نیم بود تازایمانم شد۳کیلو و ۱۰۰.
زیادم کم نیست .تا میتونی روزی دوتاتخم مرغ آب پز بخور و اگه قندنداری روزی یکی دوبار بستنی با آجیل بخور .کباب و آبگوشت بخور اینارو وزن تاثیرداره

لیدی میل بخور حتما عزیزم
و مکمل پریناتال البته حتما با دکترت مشورت کن سرخود نخور
من ۳۲ هفته فیکس ۱۸۰۰ بود
فکر کنم لیدی میل بخوری اوکی میشه وزن میگیره در حد یک هفته عقب تره

تغذیه هم خیلی مهم واقعا

لیدی میل داده حتما بهت بخور روزی دوبار بزار سریع حداقل تا زایمان ب ۲۷۰۰ اینا برسه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان حلما سادات🩷🎀 مامان حلما سادات🩷🎀 ۳ ماهگی
مامان آرمان مامان آرمان ۷ ماهگی