آره عزیزم کمه ولی نگران نباش بخور که بچه وزن بگیره آجیل.. بستنی.. کباب.. پودر
یکم اره
برا من ۳۱ هفته ۱۷۵۰ بود خوب بود
۳۳ هفته رفتم ۱۸۰۰ و خورده ای بود
چون این هفته وسطش مریض شده بودم خوراکم داغون بود🤦🏻♀️
برا منم 32هفته 1800 بود
نه خوبه
یکمی آره کمه
بفرما
اینو داشته باش
یه مقدار کمه
صدک چند زده برات؟
خوبه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.