مامانا 💗توی هفته من وزن بچم ۱۸۰۰ کمه بنظرتون؟

۱۰ پاسخ

آره عزیزم کمه ولی نگران نباش بخور که بچه وزن بگیره آجیل.. بستنی.. کباب.. پودر

یکم اره
برا من ۳۱ هفته ۱۷۵۰ بود خوب بود
۳۳ هفته رفتم ۱۸۰۰ و خورده ای بود
چون این هفته وسطش مریض شده بودم خوراکم داغون بود🤦🏻‍♀️

برا منم 32هفته 1800 بود

نه خوبه

یکمی آره کمه

بفرما

تصویر

اینو داشته باش

تصویر

یه مقدار کمه

صدک چند زده برات؟

خوبه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان حسنا مامان حسنا روزهای ابتدایی تولد
مامان ریحانه مامان ریحانه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ماهلینم✨️🎀 مامان ماهلینم✨️🎀 ۷ ماهگی
مامان آرمان مامان آرمان ۷ ماهگی
مامان علی جآنم👼🏻🍼 مامان علی جآنم👼🏻🍼 ۱۱ ماهگی
مامان نور مامان نور هفته سی‌وسوم بارداری