اومدم nt استرس شدید گرفتم دعا کنید برام

۵ پاسخ

نگران نباش گلم توکلت ب خدا باشه فقط ی چیز شیرین بخور هم استرس خودت کم میشه هم نی نی خودش قشنگ نشون میده

ایشالله همه چیش خوبه و به سلامتی بغلش میکنی❤️
اصلا استرس نداشته باش
منم پنجشنبه باید برم

استرس رو نی نی اثر داره
توکل بر خدا 🤲❤️

ایشالله که همه چیز خوبه عزیزم برات صلوات میفرستم

استرس چرا … حمد بخون … توکل بخدا … هر چی خواست خدا باشه همون میشه

سوال های مرتبط

مامان فاطمه مامان فاطمه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فنقل❄️🧸 مامان فنقل❄️🧸 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان پسرا و آیدن❤️ مامان پسرا و آیدن❤️ ۳ ماهگی
مامان Lena مامان Lena ۴ ماهگی
مامان عمرکوچلو🥹♥️ مامان عمرکوچلو🥹♥️ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان بهراد ❤️ مامان بهراد ❤️ ۷ ماهگی