۴ پاسخ

بهش بجاش شیروعسل ولرم بده
ابمیوه براش بخر
باهم دیگه شربت درست کنید بعدبده بخوره

منم امسال ازاول دخترم ماهی دوبارمریض شد من گمون کردم از مهدکودکه امانبود بردم چکاب معلوم شد عفونت توبدنشه

هم دردیم بخدا منم دوشبه نخوابیدم پسرم مریضه تب شدید گلو درد

دختر منم شربت اینا میخوره ولی دارو گیاهی نمیخوره غذا هم بگی نگی درحد چند لقمه

سوال های مرتبط