پسرم تب کرده شربتم نمیخوره میلرزه فقط اب میخوره

۷ پاسخ

پسر منم شربت نمیخوره.شیافت میزنم البته اگر تبش بالا باشه مرتب تبش رو چک میکنم من.اکثر وقتها پاشویه میکنم و آب زیاد میدم بخوره ک ادرار زیاد بکنه تبش بیاد پایین

اگر تبش بیشتر از ۳۸.۵ هست شیاف بزن

آب خوبه ولی ب زور شده بده بهش شربت

شیاف بزن یاکه شربتو تو خواب با سرنگ بریز دهنش

شیاف بزنید براش

تنها ترسم تب من واییییییییی 😥

به زور بهش بده عزیزم تب خیلی خطرناکه چند درجه است تبش؟؟؟؟ یا ببرش بیمارستان

سوال های مرتبط