پسر منم شربت نمیخوره.شیافت میزنم البته اگر تبش بالا باشه مرتب تبش رو چک میکنم من.اکثر وقتها پاشویه میکنم و آب زیاد میدم بخوره ک ادرار زیاد بکنه تبش بیاد پایین
اگر تبش بیشتر از ۳۸.۵ هست شیاف بزن
آب خوبه ولی ب زور شده بده بهش شربت
شیاف بزن یاکه شربتو تو خواب با سرنگ بریز دهنش
شیاف بزنید براش
تنها ترسم تب من واییییییییی 😥
به زور بهش بده عزیزم تب خیلی خطرناکه چند درجه است تبش؟؟؟؟ یا ببرش بیمارستان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.