۸ پاسخ

ماشاالله که قد ووزنش عالیه ازچی نگرانی
بچه من قدش۹۷ وزنشم۱۵هست. پس من چکارکنم؟ بچه من البته هیچی نمیخوره هیچی واقعا

همینایی ک میخوره رو خونگی براش درست کن بگو از بیرون گرفتم😄
حالا چرا انقدر نمک داره پسرت😍😍😍😍

خودت با مرغ و گوشت براش ی عالمه بذار فریز با تنوع و کم کم میتونی حبوبات و سبزیجات و حتی برنج توی همبر ها بزنی ک نفهمه تا عادتش برگرده از غذای بیرون

هی هنوز دختر من از گل پسرت بدتره پس کمی جای شکرداره

عززیزممم چقد نمکه ماشاالله ♥️😘

قدو وزنش چنده گلم؟؟

عزیزم مثل دختر من چقدم ماشاالله با نمکه

سلام عزیزم منم باهات هم دردم الان تا الان که ۳ سالش تموم شده با گوشی و به زور یه لقمه میدم بخوره ولی بهتره اصلا غذای بیرون عادت ندی که خیلی ضرر داره سعی کن خودت درست کنی و تنوع بدی به ساندویچ هات.

سوال های مرتبط