شهر شما هم بارون میاد؟؟؟
#پوشک
#فرزند_پروری

۱۷ پاسخ

اینجا از صبح سرده و برف میباره
اصلا حال و هوای بهاری نیس انگار آسمون هم دلش نمیخواد بهار بشه

محافظت در برابر باران‌های اسیدی سمی ناشی از انفجار مخازن سوخت


🔹انفجار انبارهای نفت باعث ورود حجم انبوهی از ترکیبات سمی هیدروکربن‌ها و اکسیدهای گوگرد و نیتروژن در جو و به ابرها می‌شود که در صورت بارندگی، باران حاصل بسیار خطرناک و دارای خاصیت اسیدی شدید است.
🔹این پدیده می‌تواند باعث سوختگی‌های شیمیایی پوست و آسیب جدی به ریه‌ها شود.
🔹در صورت تماس باران با پوست، به هیچ وجه محل را نمالید و فقط با جریان مداوم آب سرد شستشو دهید.
🔹لباس‌هایی که به این باران آغشته شده‌اند را بلافاصله تعویض کرده و در کیسه دربسته قرار دهید.

اره.

دیشب برف میومد الانم آفتابیه🤷‍♀️

ابری و سرد ،باد هم میاد بعضی اوقات هم برف

آره رشت چندروزبارون میباره

آره سرده بارون میاد

اینجا الآن داره بارون میاد

آره داره بارون میاد

مشهد دو سه روز پیش خیلی بارون اومد الانم ابری و آفتابی میشه شاید دوباره بارون بیاد

نه کاملا افتابی

نه کاملا آفتابی
اما چند روز پیش بارونی بود

آره بارون سیاه

اره خداروشکر

شهرماهم ابریه

اره ✨✨

برف میباره اینجا

سوال های مرتبط