۷ پاسخ

عزیزم من هم شیر خودمو میدم هم کمکی دکتر گفته برای کولیک و رفلاکس فقد شیرخشک ببلاک کامفورت

بچه من ببلاک کانفورت میخوره

من هم شیر خشک میدم هم شیر خودم
گیگوز هم‌میدم خوبه

هردوتارو میدم ولی باشیر خودم خیلییی بالامیاره ینی بعضی موقع ها تاسینه تو دهنشه همزمان کلی هم بالامیاره،ولی باشیرخشک خیلی کمتر بالامیاره،بهش نان اپتی پرو میدم وزنگیریشم خوب بوده

بچه من داره ، با شیر خشک بدتر میشه رفتم شیر خشک ببلاک ای ار خریدم ، بچه داغون شد هضم نمیشد یبوست شد به خودش میپیچید، الان یه ربع شیر خودم میدم ۳۰ سی سی اپتامیل پرونوترا، بعد شیر هم یه ۲۰ دقیقه سر بالا نگهش میدارم یکم اوضاع بهتر شده امیدوارم وزن بگیره

من شیر خودمو میدم رفلاکس هم داره

منم دنبالشم ببلاک ای ار خریدم چون رفلاکسش پنهان خیلی اذیت شد قطع کردم
الان دنبال یه شیر ملایم ترم

سوال های مرتبط