۷ پاسخ

عالیه

با شیر خودت سیر نمیشه؟

سلام عزیزم اره خیلی خوبه ولی نفخش بگیری

من ببلاک میدم خیلی خوبه خداروشکر

من دادم ولی نمیسازه بهش بستگی به معده نوزاد داره

عزیزم دکترش چراشیرخشک تجویز کرده؟

اپتامیل برای وزن گیری خوبه ولی یکم بو میده

سوال های مرتبط

مامان مامان حسین مامان مامان حسین روزهای ابتدایی تولد