واکسن ۶ماهگیم تیک خورد خداروشکر🫰🥹🌼🪐

تصویر
۴ پاسخ

منم۲۶ام باید بزنم استرس دارم

شاید باورت نشه اما یک سالگی های نیاز به استامینوفن هم نیست اینقد ک راحته

دستاشو برای ناهار بخور 😂

خوب بود اذیت نکرد ؟

سوال های مرتبط

مامان جوجو.خدایاشکرت مامان جوجو.خدایاشکرت ۱۱ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱۵ ماهگی