برا ما یکی زدن
اره دوتا خوراکی دوتا تزریقی....من ۲ و ۴ انگار براش راحت تر بود...۶ رو دیروز زدم..هنوز داغه یکم
برای دختر من یکی بود
جدیدا یکی کردن اما تا واکسن های قبلی شون تموم نشه استفاده نمیکنن
آره دوتاست گریه کرد خیلی زیاد
من همین الان زدم دوتا بود
منیم سوالم ده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.