کیا هنوز واکسن نزدن چرا واکسن نیست

۴ پاسخ

دختر من ۷ ماهشه فقط واکسن ۲ ماهگی زدم نیست اصلا از خانه بهداشت پیگیر نیستن

من دوماهگی نزدم هنوز

منم هنوز ۶ماهگیشو نزدم آخه از دو ماهگی همش از داداشش ویروس میگیره.خسته شدم دیگه نمی‌دونم باید چیکار کنم

منم شش ماهگی نبودیک ماه طول کشید

سوال های مرتبط

مامان لیمو🍋 مامان لیمو🍋 ۱ سالگی
مامان لیمو🍋 مامان لیمو🍋 ۱ سالگی