۳ پاسخ

واکسن بدو تولد منم همون ۴، ۵ ماهگی زخم شد

مگه پیشش نبودی زدنی

فقط بدتولده که دست میزنن.

سوال های مرتبط

مامان لیمو🍋 مامان لیمو🍋 ۱ سالگی
مامان کایان🥹🩶👼🏻🍼 مامان کایان🥹🩶👼🏻🍼 ۱ سالگی
مامان پریا سهرابی مامان پریا سهرابی ۱۰ ماهگی