خانما کیا هنوز واکسن شیش ماهگی رو نزدن؟؟؟

۹ پاسخ

من نزدم شوهرم نذاش

چرا انقد دیر؟؟؟

بچه من امروز واکسن زد الان درد داره گریه میکنه بمیرم براش

من ۲ مرداد باید برم بزنم

من تازه ۴ ماهگیش رو زدم باید شهریور ۶ ماهگیش رو بزنم 😔 دوماه دیرتر

من نزدم هنوز
ماه بعد میبرم

من فردامیزنم

من نزدم روتا ویروس رو نداشتن گفتن وقتی بیاد همشو میزنیم

من نزدم هنوز

سوال های مرتبط

مامان لیمو🍋 مامان لیمو🍋 ۱ سالگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱۱ ماهگی