طبیعیه که من هرشب دلم میگیره....؟

واکسن واکسن واکسن

۶ پاسخ

واقعامنم اینجوریم خواهراوزنداداشام دارن ازهمین الان برای عیدلباس میخرن که تورمضون مجبورنشن برن بازارولی من کلاخنثی م نمیدونم چرا

منم واقعا اذیت شدم این مدت همش دلم میگرفت ناراحت بودم کلا استرس و اظطراب داشتم روز ب روز بدتر میشدم تا اینکه رفتم دکتر مغز و اعصاب بهم دارو داد واقعا شکر خدا حالم خیلی بهتر شد با اینکه دخترم خیلی ارومه همسرم بهم کمک میکینه تو کار ها بازم حال روحیم خیلی بد بود

اره دقیقا من جای هم نرم قشنگ سکته میکنم باید برم یه جا

چون شرایط زندگیمون با نی نی تغییر کرده و هنوز برامون طبیعی نشده
و خب خستگی هم هست چون از صبح تا شب مشغول بچه هستیم
شب تا میایم استراحت کنیم دیگه دلمون میگیره

من همش دلم میگیره😮‍💨

منم🤚🏼

سوال های مرتبط