بی خیال
من ۳ ساله ثبت نام می کنم اسمم در نمیار
مقدار مهم نیست
مهم برکتشه
انشاالله بخیر استفاده کنی
ناراحت نباش
شاید این ۳۰ملیونی که فروختی بهت بیشتر از ۶۰ملیونی که قرار بوده بخرن منفعت بده
شکر گزارباش
عریزم روزیت همون قدر بوده انشاا.. ب سلامتی دلخوش خرجش کنی چیزی ک رفته غصه اش رو نخور فدا سرت
فدای سرت عزیزم من یکسال شد اسمم در نمیاد پس خداروشکر خوش شانسی انشااله ۳۰ تومن هم برات برکت کنه
فدا سرت عزیزم من دوسال و نیمه دارم ثبتنام میکنم اسمم در نیومده هنوز
حالا از کجا معلوم که اون صد در صد خریدار بوده
فکرشو نکن
ای خواهر عجلت چی بود حیف
سلام عزیزم خوبی میگم چجوری ثبت نام کردی مگه یبار به اسمت در اومده بازم میشه
گلم دیگع فروختی تموم شده غصه نخور ارزشش نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.