تب فرزندپروری استامینوفن

تصویر
۱۳ پاسخ

میدونی چرا امن نیست چون تو شهر خودتون میدونید چی به چیه تو خونه هستین ولی تو جاده نمیدونی پادگانی کلانتری سوله این چیزا کجان خطرناکه مخصوصا اگه بچه همراتونه

سلام ، چیکار کردید ، رسیدید یا نه

شوهرم راننده ی بار برد چیزی خداروشکر نشد جاده امن هست

نمیخام بترسونمت ولی میگن تو جاده خطرناکه نیسان ماشین های باری رو میزنن چون فکر میکنن داخلش مهمات هست

به نظرم این ریسک بزرگیه با بچه اونم اینم همه مسافت برا ما دو ساعت راهه تخم نمیکنیم بریم
بمون خونه توکل بخدا انشالله در پناه خدا باشید

من موندم توی این شرایط اینقدر اصرار مادرشوهرت و همسرت چیه؟؟ آخه یه ذره راه نیست که ، بنزین تموم کنید نباشه چی می‌خواین بکنید ؟ بمونید ببینید چند روز دیگه شاید چیزی شد

من داییم و پسرداییم ،داداشم راننده ترانزیتن ان ،فک کنم ارومه که میرن میان

کجای شمال میای

تو شمال خبری نیست گوش شیطون کر زندگی عادیه مسه قبل

عمم از کرج تا نیشابور اومد میگفت خیلی خطرناک بوده جاده

حالا که شوهرت اصرار داره و مجبوری دیگه دنبال چیزی نباش
با سوال اینا بدتر استرس میگیری
توکل به خدا کن و برو

چرا این ریسک می‌کنی ؟
من که ۴ ساعت مسیرم نرفتم
راهتون خیلی زیاد

کارته مهمه اگه نیس بنظرم دس نگه دارچون معلوم نیس هیجاامن نیس

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۵ سالگی
مامان ستاره مامان ستاره ۶ سالگی
مامان مه یاس و طهورا مامان مه یاس و طهورا ۶ سالگی