فرزندپروری #واکسن#تب#استامینوفن
#####

تصویر
۶ پاسخ

بی نتیجه خوب بشه؟
که تمام هزینه هارا باز ما بدیم
با پول روغن و برنج و.....

سلام عزیزم....مگه چقدر قراره بریزن
نهایت نهایت یه تومن اونم بخوره تو سرشون☹️🥴

فکرکنم این جنگ سر دراز ها دارد .خیلی وحشتناک هست حتی اگه جنگ تموم بشه دیگه همان یک ذره جون برای اقتصاد مونده از بین رفت .خدا روز های آینده بخیر کنه ،من همسرم سوپری داره هفته سه بار که بار سفارش میدیم قیمت ها تعییر میکنه .واقعا وحشتناک هست

سلام. مامان مه یاس
کتلابرگ چی چیزا خریدید
شغلتون چیه راستی

کجا تموم بشه عزیزم هنوز روزای بدتری در راهه

والله صبح ساعت 5 تهران زد که من واقعا سکته کردم تا 7 بیدار بودم بعد خوابیدم باز ساعت 10 آنچنان بد زد که دیگه حالم بده

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۵ سالگی
مامان مه یاس و طهورا مامان مه یاس و طهورا ۶ سالگی
مامان مه یاس و طهورا مامان مه یاس و طهورا ۶ سالگی
مامان ستاره مامان ستاره ۶ سالگی
مامان ستاره مامان ستاره ۶ سالگی
مامان درنا مامان درنا ۶ سالگی