۹ پاسخ

قرص ال دی اصلا داروی خوبی نیست!منم کیست داشتم دکتر برام مینوشت نمیخوردم اصلا🥴با ورزش و رقص رژیم غذایی سالم من اوکی کردم کیستمو و با دمنوش و این چرتو پرتا

منم میخوردم انگار دیونه ها میشدم افسردگی شدید ولش کردم

منم دکتر واسه جلوگیری از بارداری داده میخورم اصلا حوصله هیچ کس رو ندارم نه بچه نه شوهر همش با شوهرم درگیرم هرچند که شوهرم روی مخم هستش

وای چه قرص بدیه خیلی عوارض سنگینی داره

من دوساله ک استفاده میکنم تنها فرقم با بیمارای تو تیمارستان اینه ک من بیرونم

وای من دوروزه دارم میخورم که پریود نشم مدام تهوع بی حالی دارم اعصابمم بهم ریخته

منم میخوردم قطع کردم خیییلی حالمو بد میکرد

نساخته بهت

خوب نخور سلامتیت مهمتر

سوال های مرتبط