وارد هشت ماه شدی
هشت ماه از۳۰هفته شروع میشه و نبود شکم هم مشکلی نداره اصلا
منم ندارم
خیالت راحت😀😀🚶🏻♀️
عکس شکمت بفرست
وای چرا شکم نداری عجب همه باید رشد شکم معلومه دید میشه
من یهو شکم بزرگ
من تا هفته ۳۵ نداشتم بعدش خیلی سریع زد بیرون
منم ۷ماهمه ولی شکم ندرم
سلام خوش به حالت 😂🤭
اگه رشد بچه خوبه دیگه شکم مهم نیست والا من از خدامه شکمم پیدا نشه خجالت میکشم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.