سلام من دارم وارد ماه ۸میشم شکم ندارم

۸ پاسخ

وارد هشت ماه شدی

هشت ماه از۳۰هفته شروع میشه و نبود شکم هم مشکلی نداره اصلا

منم ندارم
خیالت راحت😀😀🚶🏻‍♀️

عکس شکمت بفرست

وای چرا شکم نداری عجب همه باید رشد شکم معلومه دید میشه
من یهو شکم بزرگ

من تا هفته ۳۵ نداشتم بعدش خیلی سریع زد بیرون

منم ۷ماهمه ولی شکم ندرم

سلام خوش به حالت 😂🤭
اگه رشد بچه خوبه دیگه شکم مهم نیست والا من از خدامه شکمم پیدا نشه خجالت میکشم

سوال های مرتبط

مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها ۷ ماهگی
مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها ۷ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد