چه قد خوب که اقد زد میگذره منم دارم وارد ۸میشم

تصویر
۴ پاسخ

به سلامتی عزیزم🤍

به خوشی و سلامتی بغل بگیریش

من طبق انومالی۱۱تیر بود رایمانم دیروز رفتم سونوی سلامت جنین زده ۱۳ تیر😮‍💨
روزای آخر اصلا نمیگذرن

منم ۱۱ تیر زده برام

سوال های مرتبط

مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها ۷ ماهگی
مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها ۷ ماهگی
مامان پسرکم و تو دلی مامان پسرکم و تو دلی هفته سی‌وچهارم بارداری