خارج رحمی یا پوچ علائم داره ؟؟؟؟ چ علائمی؟؟؟؟

۲ پاسخ

توام مثل من استرسی؟منم دیشب همه این فکرای منفی اومدن تو سرم

قبل از هرچی افکار منفی از خودت دور کن
خارج رحمی اولین علامتش تیتر بتا مرتب نمیره بالا دوبرابر نمیشه
علائم بعدیش در هفته های بالاتر خودش نشون میده مثل شونه درد ،درد یک سمت شکم و ...
بارداری پوچ هیچ علامتی نداره با سونوگرافی فقط مشخص میشه

سوال های مرتبط

مامان پیمان پارساپاشا مامان پیمان پارساپاشا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان 🖤🖤🕊🕊 مامان 🖤🖤🕊🕊 هفته سی‌وپنجم بارداری