صبحونه و میان وعده ب بچهااتون چی دادید مامانااا

۱۲ پاسخ

دختر من هنوز خوابع

من الان‌سوپ دادم

صبحانه تخم مرغ خورده
انقدر خوش غذا نیست میان وعده هم بخوره🥴
مستقیم میریم واسه ناهار

نون تست با کره بادوم زمینی

تازه بیدار شد صبحونه خورد
سرلاک
میان وعده هم یکم میوه میدم

صبحانه اوتمیل میدم.. جودوسرپرک با یه میوه مثل سیب یا موز قاطی میکنم داخلش دو تا پسته پودر میکنم با الک میریزیم.. زرده تخم مرغ هم میزنم با یدونه خرما.. چون به سفیده حساسیت داره

هنوز خوابه ولی میخوام تخم بلدرچین بهش بدم بانون

صبحی کیک یزدی خورده کار داشتم. خونه تمیز میکردم . چند دقیقه پیش هم خورشت بادمجون با برنج بهش دادم خورد. شیر نمیخوره

من کره بادام زمینی باموزوشیرخشک ترکیب کردم بانون تست پروتئین دادم بزورخوردهی بایدبدوم دنبالش.یه دونه موزه اول صبح دادم خوردیه سیب هم پوست گرفتم دادم دستش الان

صبحانه آش، میان وعده موز

من صبحانه نون پنیر گردو گاهی تخم مرغ حالا یا ابپز یا نیمرو گاهی سرلاک گاهی فرنی گاهی بیکوییت مادر تو شیر

مدتیه صبحانه نمیخوره میا وعده هم میوه خرما پنکیک حلوا

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۷ ماهگی
مامان دختر کوچولوم مامان دختر کوچولوم ۱ سالگی
مامان رادین کوچولوم مامان رادین کوچولوم ۱ سالگی