من ۳۶ هفته و ۲ روز بودم دستگاه نرفت
من ۳۵ هفته و سه روز با وزن ۲۵۰۰ دستگاه هم نرفت آمپول ریه هم نزده بودم
من۳۴زایمان کردم دستگاهه
دختر عموی من یه ماه پیش زایید ۳۵ هفته دستگاهم نرفت ۲۳۰۰ بود بچش
امپول ریم زد
واسه توام قطعا میزنن
بعضی موقع نمیمونه بعضی موقع هم شاید یکی دوروز
قراره زایمان کنی؟
سلام، ابجی من 35هفته و 5روز بود تو دستگا نموند زیاد دو سه روز فقط
مگه میخوای زایمان کنی؟
۳۵ هفته دیگه رسیده هست دیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.