۹ پاسخ

من پایه ام تا الان ۱۴ کیلو کم‌کردم ۲ کیلو دیگه مونده
عزیزم فقط لینک نفرس نمیشه اینجا کپی کرد آیدی روبیکاتو بده پیام بدم بهت

منم میام توگروه

من اصلا انگیزه ندارم خیلی. دلم میخواد پنج کیلو کم کنم اینروزام هم همش درحال چریدنم🥲😐

منم پایم شصت وچهارم میخوام بشم شصت یاپنجاهونه

چن ‌کیلویی
بزنیم گروه من پایه

من دوست دارم لاغر کنم الان ولی متاسفانه پرخوری عصبی دارم تو این شرایط نمیتونم رژیم بگیرم

دنیا دوروز شده بخورین بره باباااا

من کردم ولی خیلی رو صورتم تاثیر گذاشت این لاغری🥲🥲

من که کلا نا امیدم از رژیم
ببین هر روشی بگین من انجام دادم هرچی😂
تازگی حتی بوتاکس معده کردم ازین امپول لاغریا زدم انگار نه انگار
دیگه بیخیال شدم

سوال های مرتبط

مامان هیداجان🐣 مامان هیداجان🐣 ۲ سالگی