هر چی هست به شرایط قبل بر نگردیم
یکبار برای همیشه همچی از ریشه درست شه
مرگ یبار شیونم یکبار
به یاری حق پیروز میدانیم جنگ 12روزه کوتاه اومدن نتیجش شد این وضعیت. الانم کوتا بیان بازم همین میشه.
اوارگي مردم
هیچی جز بدبختی مردم
چرا جواب ها اینجوریه، قبلا که حرف از وضعیت بهتر و آزادی و... بود... تعلیق شدن یا نظر ها عوض شده
ازادی..
اون موقع که براندازا میخواستن جنگ بندازن آزادی بود
الان تهش آوارگی
یه مشت جماعت هستن که هیچ جوره نمیفهمن نباید واسشون تلاشی کرد
همینجوریش کلی عقب بودیم بدتر شد .
نمیدونم واقعا کاش زودتر تموم بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.