دخترم ۵۰ روزشه سرماخورده به شدددددددت اصابم خورده

۵ پاسخ

منم پسرم 50 روزشه سرما خورده خیلی اعصابم خورده😭

دخترانم ۴۰روزشه مریص شده

میدونم شرایط اذیت کنندس ولی ب این فکر کن بچه ها همینن همش مریض میشن تا بزرگ بشن خود ماهم همینجور بودیم من سر دخترم هر ماه مطب دکتر بودم ن مهد ن پارک ن مهمونی دل خوشی نداشتم چون بعدش حتما مریض میشد از ۲۰ روزگیش تا همین ۵ سالگی
دیگه بیخیال شدم واقعا و خیلی حالم بهتر شد و حتی کمتر مریض شد زیاد ناراحت بشی حساس بشی خودت فقط اذیت میشی عزیزم

پهلوهاشو ببند،بالاسرشم بخوور روشن کن

مال منم 🥲خیلی بالا میاره و اسهال و تب

سوال های مرتبط