منم پسرم 50 روزشه سرما خورده خیلی اعصابم خورده😭
دخترانم ۴۰روزشه مریص شده
میدونم شرایط اذیت کنندس ولی ب این فکر کن بچه ها همینن همش مریض میشن تا بزرگ بشن خود ماهم همینجور بودیم من سر دخترم هر ماه مطب دکتر بودم ن مهد ن پارک ن مهمونی دل خوشی نداشتم چون بعدش حتما مریض میشد از ۲۰ روزگیش تا همین ۵ سالگی
دیگه بیخیال شدم واقعا و خیلی حالم بهتر شد و حتی کمتر مریض شد زیاد ناراحت بشی حساس بشی خودت فقط اذیت میشی عزیزم
پهلوهاشو ببند،بالاسرشم بخوور روشن کن
مال منم 🥲خیلی بالا میاره و اسهال و تب
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.