۵ پاسخ

هرهشت ساعت ۵قطره به من دکتر و داروخونه اینجوری گف

دکتر بمن گقت روزی سه بار ده قطره هر دفه

مامان‌ها! لحظه‌های نوزادی زودگذرن، اما یادگاری‌هاش می‌تونن همیشگی بشن.
اگه دوست داری یه تابلوی خاص از اولین وسایل یا مشخصات کوچولوت داشته باشی، من کنارت هستم.
خبر خوب: لازم نیست حتماً هزینه قاب کامل رو الان بدی! می‌تونی «فایل باکیفیت و اختصاصی» طرح رو از من بخری، با هزینه‌ی خیلی کم روی هر متریالی که دوست داری چاپش کنی و سر فرصت، با سلیقه‌ی خودت قابش کنی.
یه هدیه‌ی موندگار برای اتاق فرشته‌ات... 👼🤍
برای دیدن مدل ها
و‌قیمت
به این شماره در پیام رسان بله و‌ایتا پیام بدید
09168070572

تصویر

من از این میدم دخترم بالا میاره دکتر داد گف رفلاکسش کم میکنه بدتر میشه دیگه نمیدم بهش

دکترب من گفت هر ۶ ساعت ۴ قطره

سوال های مرتبط