خانوما شما سرلاک له عنوان غذا بع بچه میدید ؟

۵ پاسخ

نه سرلاک ب هیچ عنوان نمیدم

من گاهی به عنوان صبحانه میدم به عنوان غذا ن

اره گندمو و موز

اره من ی وعده میدم

نه به عنوان میان وعده

سوال های مرتبط

مامان شایان کوچلو🥹❤️ مامان شایان کوچلو🥹❤️ ۱۱ ماهگی
مامان آوینا مامان آوینا ۱ سالگی
مامان مامان دخترم🌈 مامان مامان دخترم🌈 ۱۵ ماهگی
مامان ๓คђรค ภเɭค مامان ๓คђรค ภเɭค ۸ ماهگی
مامان آیسا مامان آیسا ۱۲ ماهگی