۳ پاسخ

لعنت بهش بیاد من قبلش هم داشتم پدرم در اومد خواهر

سیاتیک رو نمیدونم ولی من آسم بارداری داشتم بعدش خوب شدم انشاءالله شما هم خوب بشی عزیزم

منم بارداری قبلیم داشتم . دیگه بعد زایمان کلا خوب شد نگران نباش

سوال های مرتبط