میشه بگید



#جیش#پیپی#پوشک# گندو

تصویر
۴ پاسخ

منم اینم فک کنم میخایم پریود شیم

الان منم یه هفتست اینطورم زیر دلم سمت چپ درد میکنه میزنه به پهلوم و ترشح ام دارم نمیدونم چمه

آبریزش هم داری؟

منم امروز همینجوری ام فک‌کنم بخاطر عفونته

سوال های مرتبط

مامان نوا مامان نوا ۲ سالگی