۶ پاسخ

نان یک میدم من خوبه راضیم

من به پسرم شیرخشک ببلاک میدم از هم سناش همیشه دو سه کیلو بالاتره

من فقط واسه بیرون اپتامیل پرونترا میدم

دکتر واسه اینکه زردیش بره زود کمکی شیرخشک گیگوز نوشت ولی الان بیست و دوروزشه زیاد پر نشده

اپتامیل

من آپتامیل میدم بهش

سوال های مرتبط

مامان مهدیار🩵👶🏻 مامان مهدیار🩵👶🏻 ۱۱ ماهگی