۵ پاسخ

دکتر به من گفت ۵ ماهگی،اگه رفلاکسش خیلی شدید باشه که وزن نگیره احتمالا بگن از چهارماهگی

۵ ماهگی

من از پنچ ماهگی شروع کردم با مشورت دکتر نوزادم هم رفلاکس داشت

دکتر دخترم گفته از ۴ماهگی

سوال منم هست

سوال های مرتبط