اگه بیشتر دوساعت باشه نرو
نری بهتره چون ماهت بالا هست قطعا به دکتر هم بگی اجازه نمیده
اگر مشکل خاصی نداری میتونی بری ولی ساعتی یه بار پیاده شوقدم برن
چاره چیه فقط هعی وسط راه پیاده شو قدم بزن
فکر میکنم اگ راهش بیشتر از ۲ساعت نباشه اشکال نداره
سلام عزیزم والا من 36 هفته ام از تهران با قطار اومدم مشهد اوضاع جوری نبود ک اونجا بمونم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.