دختر منم وزنش کمه از اول دکتر گفت ریزه است
عزیزم ژنتیکه. پسر منم وزنش همینقدره و خوب هم میخوره. نگران نباش بازه نرماله وزنش و ریز جثه هستش یا به خودتون رفته یا همسرتون
پسر من اسال و 7 ماهشه وزنش 9 کیلو همه میگن لاغره دخترم 5 سالشه 17 کیلوعه وزن و همه چیش هم عالیه باهم میخورن باهم بازی میکنند وقتی ژنش لاغری باشه نمیشه به زور چاقش کنی جواب نمیده
شیر خودت خورده؟
وزنش اشکال نداره تحرکش زیاده حتما ولی برا قدش حواست باشه
خب خودتون لاغرین یا چاق
دختر منم همینه
دنیا اومد ۲۵۰۰ بود
پسرمنم همینه چون تحرکشون بالاس وزن نمیکیرن
دختر من وزنش خیلی کمتره اشتهاشم عالیه
دکتر میگه ژنتیکش همینه
دختر منم متاسفانه همینجوره، از ۱۰ماهگی رو ۱۰ کیلو مونده روز به روز هم لاغرتر به نظر میرسه. ولی من میدونم مشکل از رفلاکس معدشه، تو هم یه دکتر گوارش ببرش
ریسورس جونیور بهش بده
چجوری همه چی میخوره وزن نمیگیره ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.