۵ پاسخ

ن عزیزم ما سزارینی هام داشتیم طبیعیه

ن طبیعیه😂

من از سمت تو استرس گرفتم دختر

ددم وای🤯😂

😂😂وای اقا نگو من استرس میگیرمممممم

سوال های مرتبط